·210 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Aralık 2024 23:11 Mto okuma listesinde olduğu için okudum ve iyi ki okumuşum. Derli toplu çok güzel anlatılmış. Bence içerdiği konulari herkes bilmeli. Kafama takılan konulara cevap buldum, hiç aklıma gelmeyen şeyleri fark ettim. Kelama giriş için çok iyi.