·127 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Aralık 2024 12:45 Kitabın her bir kelimesine hak verdim doğrusu. Feminizm ile ilgili fikir sahibi olmak isteyen herkes okuyabilir. Oldukça yararlı ve başlangıç düzeyinde bir kitap. Feminizm hakkında düşünceleriniz bu kitabı okuduktan sonra ciddi bir ilerleme kaydedebilir. Akıcılığı çok güzel ve insanı sarıyor. Bir oturuşta bitirdim diyebiliriz. Aklınızda soru işareti kalmasın diye örnek olaylar veriyor ve böylece cidden benim gönlümü kazanan bir kitap oldu. Okumaktan hiç pişman olmadım ve umarım sizde bir şans verirsiniz.