Puan vermedi·312 syf.····Okunma: 15 Aralık 2024 16:21 Yazarın son kitabını da okuyup bitirdim, hepsi birbirinden güzel diyemem ama... Bu kitabı sevdim ama diğer ikisini daha çok öneririm.
Maud Ankaoua, kurgu bir hikayenin içine kişisel gelişim düşüncelerini serpiştirerek yazan biri & gerçekten sıkılmadan okursununuz da. Bu kitabıysa Constance adındaki avukatın, toksik bir ilişkisi olduğunu kabul etmemesine rağmen yine sevgilisi tarafından kandırılması sonucu şirketten ayrılmasıyla başlıyor. Yeni şirketininse bir koşulu vardır, birkaç haftalığına hacı* olması gerekmektedir. (Hristiyanlar için bu yol güzergahı Avrupa'nın en batısını hedefliyor.) Constance, tek başına gideceği & hiç kimseyi tanımadığı bu yolculuğa istemeye istemeye çıkar. Yeni insanlarla, olaylarla, düşüncelerle karşılaştığı bu yolculuğu benim içinse birçok altı çizilesi cümle bıraktı.
İyi okumalar -.-