Puan vermedi·60 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Aralık 2024 22:04 Birbirinden farklı iki adet hikaye içeren, iki hikayede de akıcı ve sizi meraka sürükleyecek konusu olan bir kitap. Zweig'ın betimlemeli diliyle kendinizi hikayenin içinde buluyor ve kayboluyorsunuz. Kitabın her sayfasını hızlıca okuyarak zihninizde canlandırıyorsunuz. Yazar anlatmak istediklerini çok güzel bir üslupla anlatmış. Kesinlikle tavsiye ederim.