·176 syf.····Okunma: 17 Aralık 2024 00:08 Muthis Psikoloji serisinin ilk üç kitabını okumuş biri olarak (ki kesinlikle tavsiye ederim) bu kitabın müthiş psikoloji serisinden çıkarılması gerektiğine inanıyorum. İlk çıktığı andan beri okumak için heyecanlandıgim kitap okumaya başlayınca benim için tam bir fiyasko oldu. Kitapta "an da kalmak", "evrenden istemek", " aşırı pozitifcilik" kavramlarına karşı fazlasıyla tepki geliştirilmiş ve bu beni çok rahatsız etti. Beğenmedim. Yasasin aşırı pozitifcilik :))