Kızım sayesinde gece yatmadan önce en az iki defa okuduğumuz kitaptır kendisi. Resimleri ve dili çok başarılı. Emma’nın mutsuzluğunu çok iyi yansıtmışlar. Büyükannenin Emma’ya olan sakinleştirici yaklaşımı sayesinde Emma duyguları ile baş etmeyi öğreniyor. Çocuklar için vazgeçilmez bir kitap olacaktır. Tavsiye ederim.