#yorum
Hizmetçi serisi ile aşık olduğum yazar Ne yazsa okurum dediklerimdendir Freida. Sadece şu var, bazı yazarların seri kitapları muhteşem olurken, tek kitapları neden hep seriden düşük kalıyor anlamıyorum. Bu kitap da evet güzeldi, ama seri kadar muhteşemdi diyemeyeceğim. Okurken çok gerilip şaşırmasam da kalemi o kadar güzelki resmen o yerler ve karakterler gözünüzde canlanıyor. Tavsiyemdir.