Puan vermedi·104 syf.····Okunma: 17 Aralık 2024 22:17 Çocukluğumdan kitapliğımda yer alan ama hiç kapağını acmadiğım bir kitaptı Ayın Uysal Işığı. Çok geç kalmışım, çoook.
Kitabın içinde her biri hayatın ayrı bir yönünü işleyen hikayelerle dolu. Malesef ki hiçbiri mutlu sonla bitmiyor. Toplumun/ insanların önyargısı, acımasızlığı, el-alem dediğimiz kitlenin hayatımıza etkisi, ilgisiz anne babalar, mutsuz çocuklar, aldatılmalar, kişinin kendisiyle olan çatışmaları, sevgisizlik, şiddet... Günümüzde bunları örneği öyle çok ki, hâlâ nasıl hayatta kalabiliyoruz; şaşırıyorum. Özetle
AHH, BU ŞARKILARIN GÖZÜ KÖR OLSUN...!