Kitaba güzel bir beklenti içinde başladım ama birçoğunu karşılamadı.
Kitaptan o beklediğim fantastik kurgunun tadını alamadım bence bir
fantastik kitaba göre çok durgundu kitabı bitirmeme rağmen içimde 2. kitabı okumak için bir heves bulamıyorum belki siz beğenirsiniz ama bana çok hitap eden bir kitap olamadı maalesef.