·128 syf.····Okunma: 10 Aralık 2024 01:49 Peyami Safa’dan ilk kez okudum ve beğendiğim bir eser oldu. Normalde bu tarz konuları sevmesem de ilgimi çekti ve kısa olmasından dolayı hızlıca okuyup bitirdim. Çok güzeldi ama beklentimin de üstündeydi. Neriman’ı sevemedim maalesef ve Şinasi’ye cidden üzüldüm. Faiz beye de istemsiz üzüldüm, hayatta en zor imtihanlarından birisi de evlatla olandır. Neyse Neriman idrak edebildi, bir an bu yanlışı sürdürecek sandım. Çok fazla Osmanlıca kelimeler vardı bu biraz okumayı yavaşlatıyor. Aynı zamanda kitabın sonunda Faiz bey öldü mi ölmedi mi biraz kararsız kalınmış bir son gibiydi. Ben öleceğini sanmıştım.