Canım seride sona yaklaşıyoruz. Ben bu seriden kopmak istemiyorum. Umarım yazarın başka kitapları varsa onlarda gelir. Bu kitapta doğru söylemek gerekirse çok hızlı başladığı için çiftten kimya hissedememiştim. Aşırı hızlı başladı inanamadım. Ama ortalardan sonra, sırlar dökülmeye başladıkça hoşuma gitti. Zaten bulunması gereken bir katil var ortada. O kısımda hoşuma gitti. Merak ettirdi. Ve öğrendiğim gerçek beni ağlatmak üzereydi. Kitap boyunca Vance'in kendi şehrine geri dönmesini bekleyerek okuduk. Geçici bir ilişki olarak gördü ikili aralarındakini. Bence bu sebepten ilk başta oturmamıştı. Son ana kadar kopmadılar zaten. Birbirlerine iyice alıştılar. Ayrılmak zorunda kaldıklarında da adam birkaç hafta zor dayanıp geri döndü. Bebeklerim. Çok bile dayandınız. Seride en sevdiğim şey kocaman aileleri. Ve her kitapta çoğalıyoruz. Sırada son kitap var. Mateo ile Vera'yı okuyacağız sanırım. Ve bebeğimiz de var. Yazar erkekleri mükemmel kadınlarla eşlediği için çok heyecanlıyım. Umarım çok ara vermeden kavuşuruz.
4/5