Puan vermedi·552 syf.··
2024 27. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 02 Ekim 2024 22:16
Merhaba ayçiçeklerim Yorumu geciktirdim biliyorum ama sağlık sorunları ve anneannemi kaybetmemiz buralara bakmama engel oldu maalesef umarım sizde durumlar iyidir. Kitaba hızlıca geçiş yapmak istiyorum, fantastik sevenler toplansınn Aslında kitabı sonbahar da bitirdim ama incelemesini yazmak anca nasip oldu. Çok hızlı bir şekilde okudum diyemiyorum ama bu demek değil ki kitap kötüydü yazarın dili ağırdı vs. Tamamen benim hayat akışım ve fantastik kitaplara alışkın olmamam. Kitaba ara versem de hep bir aklımın köşesinde kaldı olaylara karakterlere çok bağlandım. 5 ırk var ama bir ırk var ki zalimler hükmetmeyi diğer ırkları kendilerine köle olarak yaratıldıklarını düşünüyorlar. Şimdi ise barış çağı bitti savaş kapıya dayanıyor.. Axomghot halkının yaptıklarını ağzım açık, yüreğim sızlayarak okudum. Kitabın sonu açık uçlu bitiyor umarım 2. Kitap biran önce gelir okumayı bitirdiğimden beri Laperis’in akıbetini merak edip duruyorum çünkü en çok o karaktere bağlandım sanırım hatta sayfanın adını “Laperisbooks” yapmayı bile düşünüyorum aşağı anket bırakacağım oylarsanız sevinirim kitabın kapağını ilk aldığımda anlamdıramadım hatta beğenmedim ama kitabı okuyunca kitabın sonunu açık ettiğini farkettim ama daha güzel bir kapağı hakettiği aşikar. Kitabın ilk sayfasında kitabın geçtiği bölgenin haritası var bu çok güzel ama harita küçük geldi,arka sayfada da kitapla ilgili şemalar mevcut benim gibi fantastik okumaya alışkın olmayanlar için gayet güzel düşünülmüştü. Benim bu kitapla ilgili söyleceklerim bu kadardı canlarım daha güzel günlerde nice güzel kitaplarla buluşmak dileğiyle Alıntılar "Zaman..." dedi Wserej sesini hüzünlendirerek "Özgürlüğümüzün boğazına yapışmış eller gibi... Her geçen gün biraz daha boğuyor." / 312 Tanrı önce onları yarattı... Onlara yuva olsun diye yeryüzünü özenle hazırladı. Var ettiği her şeyi onların hükmüne sundu. Ancak zaman geçtikçe öyle azıttılar ki... Kendilerini ik ilah ilan eder oldular. Tanrı bu zelaleti affetmedi, onlara lanet ut etti ve bizi yarattı. Onlar bizi de tanrıdan ikram saydı. Oysa tanrı, bizi de kendi güçleriyle kutsamıştı / 427 Ancak Neritha'nın tacı lütuf değildi, onun doğal hakkıydı. Kimseye bağlılığının olmayacağını, kimseye boyun eğmeyeceğini ve kendisinden başka gücü tanımayacağını gösteriyordu / 417
Axomghot - Ara DevirH. Gunda Akay · Theseus Yayınevi · 202118 okunma
43 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.