Puan vermedi·136 syf.····Okunma: 20 Aralık 2024 00:34 9 Ağustos 1945’te Amerika’nın ikinci Atom bombasını attığı Nagasaki’de yaşanan felaketi. Yazar o dönemde yaşamış ve bu olaya birebir şahit olmuş bir doktor. Atom bombasının atıldığı andan yaşanılanlar bütün çıplaklığı ile anlatılmış. Hatta kitap ilk yazıldığında Japonya da yasaklanmış.
Bomba sonrası çok az kişi sağ kalmıştır ve kalanlar da radyasyona maruz kalmışlar ve yıllarca sürecek kalıtsal hastalıklara maruz kalmışlardır. Yazar canını hiçe sayarak sağ kalan hastalara yardım etmeye çalışmış. Ortalık tam bir cehenneme dönmüş.
Gerçek olayların anlatıldığı bu kitabı okumanızı tavsiye ederim