Gecenin Hikayesi Aylema kitap yorumu
Herkese merhaba sevgili okurlar.Bugün sizlere Gecenin hikayesi serisinin ilk kitabı olan Aylemadan bahsedeceğim.Öncelikle geçen yıllardan Ephesus yayınlarından çıkanı okumuştum ve gerçekten güzeldi.Daha sonra kapak tasarımı ve yayınevi değişimi ile Martı yayınlarından şimdi okumak nasip oldu.Öncelikle konusundan bahsedeyim daha sonra kendi duygu ve düşüncelerimden..Maya Efnan,normal bir hayat sürmek isteyen bir genç kızdır.Çocukluk aşkı olan Doruk Ilgaz kasabayı terk ettiğinden beri kendini yalnız hissetmektedir.Ancak bu diyarda soğuklar adı verilen canlılar vardır.Ve tabii ki avcılar...Soğuklar bir hastalıktan dolayı bağışıklık sistemlerine kan verilmesi sonucunda kana ihtiyaç duyan vampirimsi varlıktır.Ancak tabii ki ölümsüz olmaları onları aynı yaşta kaldırdığı için muhteşem görünürler.Birde avcılar vardır.Aradaki barışı korumak isteyen.Doruk Ilgaz bir avcıdır ve Maya asla avcı olmak istemezken Tolunay Ayaz'ın ona görünmesi sebebiyle mecburen avcı olur ve babaannesi onu akademiye zorla göndermek istediği için başka çareside kalmamıştır.Herkesin bilgisinin aksine o aslında gerçekten normal yaşam isteyen birisidir ancak maalesef etrafındaki tüm insanlar onun insan olamayacağını söyler ve onu tehtid ederken bu mümkün değildir.Maya ilk olarak Soğukların lideri Tolunay ile tanışsada tahtı ele geçirmek isteyen bir diğer soğuk olan Fetih Yargıcı ile tanışır.Bir anlaşma yapmak zorunda kalırlar.Ta ki Maya,Doruk Ilgaz'ı görünceye dek..Kendi yorumuma gelecek olursam gerçekten çok beğenerek okuduğum ve elimden bırakamadığım bir roman oldu.Hazır son kitabıda elimdeyken tüm seriyi yavaş yavaş okumayı düşünüyorum.Nagihan Gökçe Kabal,zaten yazarlık konusunda gerçekten başarılı bulduğum birisi ve en beğendiğim romanlarından birisi oldu..Benim puanım tabii ki 10/10..Bayıldım sevgili okurlar 3>