Açıkçası kitap benim için mükemmel bir okuma deneyimi sundu . Karakterleri olsun ,yazım dili olsun bir fantastikten bekleyebilceklerimi oldukça karşıladı . Kitabın tek sıkıntısı diğer karakterleri çok görmememiz -Kitayı daha çok görmeyi hak ediyorduk-ama onun dışında yeri geldiğinde çığlık atığım yeri geldiğinde gözyaşı döktüğüm bir kitap oldu . Ayrıca okurken kızımızın sadece 15 yaşında olduğunu ve karakları bir rgenin verdiğini hatırlayın çünkü bence rin savaş alanında küçük bir bebek sadece .ilerleyen kitaplarda -hatta sonunda bile- ilerlediğini göreceksiniz.