Puan vermedi·292 syf.····Okunma: 21 Aralık 2024 23:24 Bu kitabı King’in yazdığını kabullenemiyorum. King her tarafta kalemi olan her şeyi her türü yazan yazabilen bir yazar kabul. Ama King diyince benim aklıma gelen ilk ve tek şey sanki bir gerilim, korku izliyor gibi okuyucuyu korkutması, germesi. E haliyle böyle olunca da kitaptan beklentim çoğunluk bu yönde oluyor. Ne umdum ne buldum diyorum o yüzden. Korku beklerken sadece uzun uzun anlatılmış günler, bitmek bilmeyen bir aşk acısı okudum sayfalarca. Arada asıl olaya değinip ufak tefek heyecan yarattıktan sonra günlük hayata dönmüş kral. Okuyacaklara tavsiye siz de böyle korkacağım gibi bir beklentiye girerek okumayın kitabı. Ne okuyacağınızı bilin ki sonu hayal kırıklığı olmasın. Korkmayacaksınız arkadaşlar. Hatta ara ara sıkılabilirsiniz asıl konuya gel artık diye. Eh bunları ve beklentiyi saymazsak güzeld diyebilir miyim ? Sanırım evet. Hani bazı yazarlar vardır. Ne yazsa okursunuz ya. King de benim için onlardan biri. Ne yazsa okurum. Beğensem de beğenmesem de, korksam da korkmasam da hepsini okurum. Eh sanırım sadık okur olmakta böyle bir şey ? King okurken ne istediğinizi bilmek gerek. Ne istiyorsunuz bu kitaptan ? Korku, gerilim, aşk ? Bunu bilip seçerseniz okuyacağınız kitabı inanılmaz bir haz alacaksınız her bir satırdan. Ben korku istiyorum şahsen. Onu da bu kitapta bulamadım. O yüzden 6/10 falan benim için. Ama tüm külliyatını okumak istediğim bir yazar olduğu için bitirdim kitabı. Tavsiye eder miyim ? E tabi ki. Sadık okur olma yolunda