Gece yolculuğu...
Geceleyin otobüste ne yana gittiğini şaşırır insan Ne zaman geceleyin düşşem yollara Ne zaman camdan baksam karanlık Göz uykulu, ben uyanık Yüreğim sıkışır, aklım karışır Senden uzağa mı, sana doğru mu gidiyorum Bilemem... Bir telaş alır beni, korkarım Yaklaşmaya çalıştıkça mesafeler uzar diye Karanlıklar düşlerimi bozar diye, korkarım Söyleyemem Bir ışık görünür çok uzaklarda Dağ başında birinin penceresi mi Hasta mı var evde? Neden yanar o ışık? Kuşkular kemirir yüreğimi Sevinçten uykuları kaçmış biri mi? Güneşi mi bekler? Seni mi? Bilemem Tek bekleyen ben değilsem Ölmek isterim Ölemem Çiledir gecede yolculuklarım... "Gece Yolculuğu" Yıldız Kenter & Dr. MetinVural
·
276 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.