Puan vermedi·264 syf.····Okunma: 22 Aralık 2024 22:53 Şefimin okuduğum ilk eseri şarkıları ile hayatıma dokunmuş biri kitabıda yer yer aynısını yaptı.
sonunu pek sevmedim necip ve güneşin kitap boyunca yaşadıklarının ailelerinden çektikleri anlatılıp sonra hayat bayram olsa tarzında bitirilmesi
Bence yolculuğu kötü bitirdi biraz ama yolculuk iyiydi bence