Açıkçası ben hiç beğenemedim kitabı. Yazar Agatha Christie’ den esinlenmiş belli ki ama bence olmamış. Kitap 200 sayfa uzun bir kitapta değil ama çok yavaş ilerliyor. Yani kitabı dümdüz okudum. Normalde gerilim kitaplarını okurken şimdi şimdi ne olacak heyecanı ile 1 2 günde bitiririm. Bu kitap ben de gerilime dair o kadar bir şey hissettirmedi ki ben de rahat bir haftada okudum. Bir türlü karakterlere de ısınamadım en son katil belli olduğunda bu kimdi ya oldum.
Gerilim kitapları okumaya yeni yeni başlayanlar sevebilir ama benim gibi sürekli gerilim okuyanları, bu kitap tatmin etmeyecek…