Herkese selammm
Okumaktan büyük keyif aldığım bir kitapla geldim Daha önceden yazarın kalemiyle tanışmıştım okuduğum ikinci kitabı oldu gerçekten bu da öteki gibi çok başarılı
Kitap yurtta kalan iki çocuğun Fulya ve Behram’ın hayatlarına dokunan Dora ablamın onları koruyucu ailelerin yanına yerleştirmesiyle başlıyor. Dora ablayla güzel bir yakınlık yakalamış olan çocuklar her an onunladırlar çünkü Dora onları yaşadığı köydeki ailelerin yanına yerleştirmiştir. Köyde önüne geçilmeyen hırsızlık olayları başlamıştır ve köylü bu durumdan artık isyan eder. Bu durum Fulya’nın gözünün önüne bir anı hatırlatmıştır ve hemen olayın büyümemesi için çareler düşünmüştür.
Öteki yanda Seyis nikos bir şeyler saklamaya başlamıştır bu durum Fulyaların gözünden kaçmamıştır.
Acaba Doranın sır gibi sakladığı defterde ne saklıdır ?
Behram ilk aşkına kavuşabilecek midir ?
Kızların kaderi gerçekten annesininkine mi çeker ?
İnsan yaşadığı ikilemi nasıl çözümler?
İçten gelen dürtüler mi daha güçlüdür yoksa insan iradesi mi ?
1 saatte okuyacağınız hayatın içinden güzel bir kitap Sizinde seveceğinize eminim. Okuyun, okutun efendim