·352 syf.····Okunma: 16 Aralık 2024 16:14 Yıllar önce yanlışlıkla alıp rafımda beklettiğim bir kitaptı, olaya el atıp birinci seriyi alıp okuyup bu sene başarmış oldum. Ardından da bu kitaba başlayıp yarım bırakmıştım. Dedim sene bitmeden bitireyim ve okudum. Açıkçası birinci kitaptaki zevki tam alamadım ilk yarısında. Sıkıldığım yerler çok oldu. Ama ikinci yarısı o kadar hoştu ki keyifle okudum. Hatta dedim üçüncü kitabı da mı alsam. Ama çok sakin, durağan ilerleyen bir seri ve eskiden olsa çok severdim ama şimdi sevebileceğim bir tür değil. Artık durağan kitaplardan çabuk sıkılıyorum, kitap okuma hevesim de gidiyor aynı zamanda. Ama seviyorum bu serinin karakterlerini, Anne çok tatlı bir kız ve hayal kurma yönünde kendime de benzetiyorum. Hem zaten her kitap kurdu Anne gibi hayalci biri değil miyiz?