Severek okuduğum bir kitap oldu . Okurken bazı şeylere ne kadar özlem duyduğumu hissettim. Kitabın içinde sürüklendim gittim . Anlatımı o kadar güzel ve yakın ki. Sıkılmadan okuyabileceğiniz bir kitap. Tekrar tekrar okumayı düşüneceğim kitaplar arasında yer aldı . Kitabın baş kahramanlarının başından geçen olaylar, yaşanılan o kadar şey çok güzel saf duygularla işlenmiş beni derinlemesine etkileyen bir kitap oldu herkese tavsiye ederim mutlaka okuyun