Uzun zamandır kitaplığımda olan bir kitap, okuyayım aradan çıksın, dedim. İyi ki de okumuşum. Çok çok güzel bir kurgu. Yazarın konuyu işleyişi çok başarılı. Keşke yazar aktif kitap yazan biri olsaymış ve hakettiği değeri görseymiş. Bu kadar güzel bir kitabın az biliniyor olmasına üzüldüm.
Kitabın çoğu sayfasında ürktüm ve anksiyetem arttı. Kenan karekteri seni kolay kolay unutamam sanırım.
Kenan ve Hilal bir yaşındaki kızlarıyla mütevazi bir hayat yaşayan bir karı koca. Hemşire olan Hilâl'in bir gece nöbete kalıp çocuğunu eşine emanet etmesiyle olaylar başlar. Evine hırsız girer ama hiçbir şey almaz, tek yaptığı kış günü kızının odasının pencerelerini açık birakmaktır. Eve sahiden hırsız mı girmiştir peki!?