Puan vermedi·664 syf.····Okunma: 27 Nisan 2007 00:00 Bakalım yaşıma kaç kitap sığdırmışım ??
Çoğu kütüphanemde olan kitaplardır.
Ödünç alıp okuduklarım da var tabi ki.
500'e yakın kitabım vardı. Bir kısmını deprem bölgelerine ve köy okullarına gönderdim. Bir kısmını öğrencilerime hediye ettim.
Lisedeyken Milli Güvenlik dersimiz vardı ve dersimize gelen komutan bize ödev olarak vermişti. Sınıfta okuyan tek kişiydim.
Kesinlikle okunmalı.