Umut Kağan
@UKA_ · 1yıl
Takip Et
Puan vermedi
·
160 syf.
·
Kitabı okudu
·
2024 68. kitabı
Gerçekten çok güzel bir kitaptı , yazı şekli dahil her şeyi o kadar güzeldi ki kitabı elimden bırakamadım , dışımdan anneme de okudum her sayfasını güle güle okuduk.(okuduğum en eğlenceli 2. kitaptı).
Babaannem Geri Döndü
Şermin Yaşar · Taze Kitap · 2021
2,391 okunma
5 beğeni
·
35 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap