Cep boyunu edinmiştim; hem boyut olarak hem de kisa kisa hikayelerden oluşan içeriği sebebiyle ise gidiş yolunda rahat okunabilir bulduğum için, fazla da bir beklentim yoktu ama haksızlık etmişim. Kısa ama gayet çarpıcı hikayeler yazmış üstad. O kadar dolambacsiz, o kadar süssüz bir anlatım dili var ki yazarın ayrıca hoşuma gitti. Bazı hikayeler öyle bir bitiyor ki "boyle keskin bir bitiş mi olur" diyor insan. Sadece insanların/insanlığın kötü yanını yüze vurması sebebiyle dahi okunur.