Biraz şişirilmiş bir kitaptı kızın başından geçen olaylara rağmen tavırları çok şımarık ve saçmaydı ilk başlarda ben bu kitabı niye para verdim Dedim Sonlara doğru toparladı ama duygu geçişleri güzel işlenmemişti Hiç erkek başrolün gözünden bir şeylere bakmadık bu kadar ciddi bir aksiyon alan bir yerin içine sızılması bu kadar kolay olmamalıydı