Bu kitap birincisine göre daha iyiydi Kızın kendisine güvenmeye başlaması Bazı şeylerin farkına varması güzel de fakat sevdiği ile aralarında ciddi bir kopukluk vardı karşı tarafın Neden böyle yaptığı hakkında bir bilgi sahibi değiliz hiç onun bakış açısını yaşadıklarını hiçbir şey bilmiyoruz ve kız Sadece kendi tarafından bakıyor olaylara bu Biraz sıktı