·680 syf.····Okunma: 28 Aralık 2024 15:43 Öncelikle kitap yorumlarına baktığımda çoğu kişi beğenmemişti ve kitabı yarıda bıraktıklarını belirtmişti, bu yorumlardan dolayı biraz çekinerek başladım ama büyük bir hata yaptığımı anladım. Sadece şu konuda hak verdim; çeviri konusunda gerçekten bazı hatalar var ve bazen olayın büyüsüne girmemizi engelliyor onun dışında herhangi bir sıkıntı görmedim. Kitap yorumuma gelirsek; öncelikle size ilk önerim ilk iki bölümü çok iyi okumanız, olayların işleyişi ve bazı kısımları anlamanız açısından bu çok önemli. Olay örüntüsü ilmek ilmek işlenmiş ve bu okumayı daha da keyiflendiriyor, dediğim gibi çeviri biraz daha iyi olsaydı daha da keyiflendirebilirdi. Kitabın son kısımlarını okuduğumda çok büyük bir ters köşe yedim, eğer hiç spoi yemeden okuyorsanız güzel bir ters köşe yiyeceksiniz. Poppy…. İlk defa bir kitapta bir karakterle bu kadar bütünleştiğimi hissettim belki de yakın zamanda onunla aynı hisleri yaşadığım için olabilir. Acısını, hayal kırıklığını sonuna kadar hissettim ve ona kocaman sarılasım geldi. + olarak bazı yorumlarda çok fazla olay oluyor ve takip etmekte zorlanıyorum bir kağıt yardımıyla okumanız daha iyi olur denmişti ama ben o kadar zorlanmadım. Bence olaylar arasında nefes almamıza ve olayı sindirmemizi sağlayacak kadar aralar var ama tabi ki kişisel tercih. Kitabı mutlaka okumanızı öneriyorum, iyi okumalar 🩷