3. KİTAP NEREDE????
7/10
·944 syf.··
2024 28. kitabı
·
26 günde okudu
·
Okunma: 29 Aralık 2024 10:44
Kitabı bir dakika önce bitirdim ve hemen buraya koştum. O son bölüm neydi öyle?( °ㅁ°) Şimdi sakinleşerek incelememize dönelim. ( ˘ᴗ˘ ) Öncelikle bu kitabın niye sevilmediğini anlamadım. Bence ilk kitapla aynı düzeydeydi. Tabii başlarda sinir krizleri geçirmedim mi? Geçirdim, ama bu yazar abla da böyle seviyor diyip devam ettim. Bence güzeldi. Bu kadın aksiyon sahnelerini çok iyi yazıyor o yüzden baştaki smutları, cringe diyalogları ve Violet'in ergen düşüncelerini gözardı edip okumanızı öneririm. ~SPOİLER~ . . . . . . . . . . XADEN VENİN OLDU (WTF) Şimdi öldürülmesi mi gerekecek, nasıl olacak meraktayım. (CAM ŞATO DORİAN VİBESI ALIYORUM) Violet'in annesi öldü. İlk kitap ve ikinci kitap boyunca annelerine nötr yaklaşıp ölünce niye bu kadar üzüldüler anlamlandıramadım. Neyse RIP diyelim. Poromiel'i (inş doğrudur kıtaydı sanırım bir de) savunmaya gitmek için tüm Basigath'ı toplamaları çok iyiydi. Kurabilecekleri tek koruma duvarını Basigath'a bağışlamış olmaları üzse de ölmemeleri için gerekliydi. ANDARNA 7. türmüş. Şömizin altındaki mor ejderha oymuş yani. Xaden niyet okuyucu, normalde ölmesi gerekiyormuş ama saklamış o yüzden öldürülmemiş. Neden ölmesi gerekiyor onu da anlamadım gerçi. Smut sahneleri cinnet geçirtse de beğendim. 3. kitabı bekliyorum sevgiler.
1000Kitap
Demir AlevRebecca Yarros · Olimpos Yayınları · 20233,201 okunma
·
803 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
smut yuzunden kitaptan sogmustum yeminle ya
üşengeç salyangoz
Gönderi Sahibi
ben atladım hepsini soğmamak için
üşengeç salyangoz
Gönderi Sahibi
3. kitap ön satıştaymış. Oniks Fırtına diye çevirmişler. Direkt çevirdikleri için kitap isimleri çok komik geliyor ama belli bir süre sonra alışıyorum.