Seriye ortanca kardeş Rafe ve dolandırıcı Penny ile devam ediyoruz dnjdkd Bu kitabı ilkinden daha çok sevdiğimi söylemek istiyorum öncelikle. Özellikle kadın karaktere bittim. Kitabın sonuna kadar yer yer adamın baskın olduğunu hissetsekte kadın karakter başından beri adamı eline doluyor. Her fırsatta adamı dolandırmaktan da vazgeçmiyor. Tabi Rafe de bir yerden sonra para kaybetmek hoşuna gidiyordu. Kitap boyunca aralarındaki çekim üst seviyedeydi ama yazar bize tam anlamıyla bu zevki vermedi. Bu kitap için. Aynı karakterlerin bir kitabı daha var. Mafyatik açıdan ağır da bir kurgu o yüzden ayrı seviyorum. Her şey Rafe in kart falında kızıl saçlı bir kadının olmasıyla başlıyor. Bir yandan adam bu falı gülünç buluyor ama yıllar sonra da böyle bir kadın karşısına onu dolandırmak isteyerek çıkıyor. Ve felaketi olacak düzeyde. Taa kitabın sonunda kaderimize boyun eğdik. Bakalım bir sonraki kitapta neler olacak ben bu çifte doyamadım.
4/5