İbrahim Orhun Kaplan yazdı: "Kötü Yazma Kotası ve Eleştirinin Önemi" "Yazarlık yalnızca ilhamla değil, emekle beslenir. Bu emek, kotayı doldurmak için gösterilen çabanın, alınan eleştirilerin ve yazıya harcanan zamanın bir bütünüdür. Kötü yazma kotasını doldurmanın ardından gelen ödül ise, daha iyi, daha etkili ve daha güçlü bir yazı diliyle okura ulaşma kabiliyetidir." nedametdergisi.com/2024/12/29/kotu...
··2 alıntı·
1 +1'leme
·
2.392 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.