Puan vermedi·344 syf.····Okunma: 30 Aralık 2024 00:04 Kitabı çok beğendim eğer vaktim olsaydı bir günde bile bitirebilirdim olay örgüsü sıradan değil okudukça kendimce teoriler ürettim fakat ya yakınından geçtim ya da tam tersi çıktı kitapta bir çok mitolojik (doğru tabir olmayabilir) yaratık var ve ben olağanüstü karakterlerin özellikleriyle kitaba işlenmesine bayıldım zaten kitabın başında yaratıklar tanıtılmış kitabı okurken tekrar tekrar açtım harikaydı spoiler vermeden anlatmaya çalıştım kesinlikle harika bir kurgu benim için 10 üzerinde 9 okuma istediğimin olmadığı bir dönemde okudum bölümler kısa, puntolar büyük ve anlatımda akıcı olduğu için rahat bi şekilde bitirdim okuma isteğimi geri getirdi tavsiye ederim