Puan vermedi·192 syf.····Okunma: 29 Aralık 2024 18:51 Aşırı pozitif yazılmış bir kitap. Beni çok rahatsız etti, her şeyin iyi tarafını görmek tabii güzel fakat aşırıya kaçtığını düşünüyorum. Kitapta anne çocuk ilişkisini ele alıyor, sorunlu olduğunu düşündüğümüz davranışımıza göre filtreliyor ama bir çözüm bulamıyoruz, sanki havada kalıyor olayın özü. Beni keyiflendirmedi açıkçası.