Geçmiş ve günümüz olarak iki farklı zaman diliminde ilerliyor kitap. Bu tarz konuları çok okuduğum için bana çok cazip gelmedi. Sadece geçmiş zamanı okurken güzel ilerledi, ama genel düşündüğümde çok akıcı bir kitap değildi. İnanılmaz güzel yorumlara aldandım aslında ve öyle değilmiş. Ben çok beğenemedim.