Hayatın gölgesinde kalıp kendi karanlığına sığınmış İshâk‘la gittiği hiçbiryerde kendini bulamamış jülide‘nin hayatını anlatıyor “ düşerken” romanı. Ve bu hiçbir yere sığmayan iki karakterin nasıl bir noktada kesiştiğini. “ bir eve benim diyebilmek için orada yaşamış olmak yetmiyor onu anladım“ diyor ishak kitabın bir kısmında işte bu da bize çok güzel özetliyor İshak’ın kaybolmuşluğunu..