Şule Köklü tanışmaktan memnun oldugum bir yazar. Romanlarını öğrencilerle key8fle okumuştuk geçen sene. Ol Hikaye ise ilk hikaye kitabı ve okurken gördüm ki yazarın kalemine kısa hikayeler de çok yakıştı.
Derinlikli konuların küçücük metinlerde böyle canlı karakterlerle işlenmesi, anadolu köylüsünün yapmacıksız haliyle satırlara sızması beni benden aldı. Bir gecede bitiverdi,ama dönüp tekrar okumak şartıyla.
Babamın Oturağı öyküsünde gidenin ardında kalanın hüznü Bir Selfi Hikayesi'nde sevimli bir tebessüme dönüştü. Maç meraklısı yaşlı teyzeden Molla'dan ders almak istemeyen oğlancığa kadar tüm hikaye halkı gelip oturma odama köşeye konup çayıma ortak oluverdi.
Kaleminize sağlık kıymetli yazar.