Novella serisinin içindeki en iyi kitap kesssinlikle bu kitaptı. 60 sayfada her duyguyu çok net hissettim ( azıcık ağlamış olabilirim bir yerde) ve yazarı cidden tebrik etmek lazım, bu kadar az sayfa ile hem aşk, hem üzüntü, hem gurur hem de dostluk, vefa... Her şeyi hissettirdi. Kadın haklarına bile öyle güzel değindi ki... Bu kitaplar arasinda uzun olsaydı daha yüksek puan verecegim tek kitap bu kitaptı.