Bu yazarın ilk defa bir romanını okudum . Yorumlara baktığımda seveni de çok , sevmeyeni de .Ve ben sevmeyen taraftayım .Anlatım tarzı bana hitap etmedi maalesef . Kitabın sonunu zor getirdim.
Aşkla KalKahraman Tazeoğlu · Destek Yayınları · 20164,507 okunma