·304 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Aralık 2024 00:00 Herkese merhaba
Hız kesmeden ikinci kitaba başladım demeyi çok isterdim ama grup okumamız olduğu için ara vermem gerekti. Şimdilik çok sürükleyici ilerleyen bir seri .Merak duygusunu hiç kaybetmiyorsunuz. İlk kitaba göre gerilimi daha fazlaydı. Sutton ve arkadaşları eğlence için insanlara kötü şakalar yapmış, bir nevi onların hayatlarını cehenneme çevirmişler . Toksik bir ilişkileri var hepsinin. Bu şakaların sonucunda yaşamından olmuş bir Sutton ve onun katilini bulmaya çalışan ikizi Emma var . Emma ipuçlarını bir araya getirerek katili bulmaya çalışıyor. Heh tam buldu dediğim yerde aslında yazar kafamız iyice karışsın diye ortaya başkasını sunmuş . Ters köşe yapmayı seviyor yazarımız . Neyse ben yine ilk kitaptaki teorime geri döndüm. Malesef söylemiyorum . Çünkü grupla okuyoruz Ben keyifle okuyorum. 3. Kitabın gününün gelmesini dört gözle bekliyorum