5/10
·156 syf.··
2024 57. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 31 Aralık 2024 17:40
yazarla tanışmıştım, diksiyonu gerçekten çok iyiydi ve çok tatlı iyi birisiydi. Ama maalesef kitap benim tarzıma pek uymadı..Eski dinozor dönemlerinde kabilelerin mücadelelerini anlatıyor. Ortaokuldaki kişilerin seveceğini düşünüyorum. Basım hatası baya fazlaydı oda sürükleyici olmasını engelledi. İnsanların kötü yönleri vurgulanmış ve göndermeler yapılmıştı onları sevdim.
Son DinozorlarNihat Gökmen · Pembe Çatı Yayınları · 20221 okunma
·
19 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.