Fantastik okumaya yeni başlayanlara yada başlamak isteyenlere tavsiye edebileceğim bir kitap oldu. Fantastik evreni çok basitti. İnsanı yormadan okutur. Fakat fantastik kitap okuyanlara basit gelecek bir kitap. Okurken sıkıldım. Olay örgüsü çok tahmin edilebilir ilerledi. Ayrıca yazı dili da çok basitti. İçinde ayrıca smut bulunmuyor.