Bildiğimiz Ahmet Ümit tarzının biraz altında kalmış olsa da yine heyecanlandıran ve acaba derdirten bölümler oldu. Yazarın en sevdiğim özelliği bu kitapta neredeyse hiç tarihi bilgi yoktu. Ters köşe yapmak için biraz fazla zorlanmış gibi hissettim. Kitap tabi ki bir Beyoğlu Raprodisi veya İstanbul Hatırası değil ama yine de okumaya değer.