Puan vermedi·62 syf.··Beğendi
· Çiçero dedem, uzun süren yaşamının ardından bildiklerini yaşadıklarını bize aktarmak istemiştir. Bir nevi ihtiyar nasihati diyebiliriz. Öyle ki değindiği noktalardan biri gençlerin yaşlıları hor görmesi onlara iyi bakmaması, onları saymaması… Kitabında bunlara çok fazla değilmiş artık kim bunun canını yaktıysa bilemiyorum. o kadar güzel alıntılar vardı ki yani hepsi bir nasihat gibi öğüt gibiydi benim için. Genel anlamda okunması gereken bir kitap diyebilirim. Anlatılarının doğruluğunu kanıtlamak için hep böyle alıntılarla desteklemiş gayet zengin bir kitap tavsiye ederim.