Bu kitabı ortaokulda okumuştum. Bana bir kız çocuğunun özeliklede köy yerinde yaşayan imkanı kısıtlı bir kız çocuğunun okumasının, eğitiminin ne kadar değerli ve özel olduğunu iliklerime kadar hissettirmişti. Üzerinden yıllar geçti ama etkisi halen taze. Okuma dili kolay, anlaşılır bir kitap benim gayet hoşuma gitmişti yani. 10/8 verebileceğim hoş bir kitap ileride tekrar okuyabilirim.