·640 syf.····Okunma: 02 Ocak 2025 03:34 Gercekten ne okudum ben böyle?!
Resmen serinin her kitabında farklı bir hikaye okuyor gibiyim. Yazar öyle güzel bir evren yaratmış ki, karakterleri birbirine öyle yerlerden bağlamış ki…. Daha ne olabilir dediğim yerde öyle şeyler oluyor ki gerçekten kitabı elimden bırakamıyorum. Poppy…. Karakter gelişimi o kadar iyi ki onunla beraber büyüdüm resmen. Bir karakterin bu denli gelişimini okumak gerçekten çok güzel bir his. Kitabın ilerleyen kısımlarında hiçbir şeyin gözüktüğü gibi olmadığını görüyorsunuz. Fazla spoi vermek istemiyorum ama 400. Sayfadan sonrasını dikkatli okuyun, arada soluklanın gerçekten ihtiyacınız olacak. Bu kitapta olan olaylardan dolayı Casteel ve Poppy ilişkisine çok odaklanılmamış gibi hissettim evet yine çok güzellerdi ama diğer gelişen olaylardan dolayı onların aşkının rutinleşmesini okudum gibi. Olaylar oluyor; Casteel ve Poppy bunun üzerine konuşuyorlar sonra sevişiyorlar arada da atışıyorlar bu çok rutine bağlanmış gibi hissettim. Son olarak Poppy…. KRALİÇEM SEN NESİN ÖYLE. Son bölümde öyle güzeldi ki…. O gücünü, karakterinin geldiği nokta bana çok güzel geçti. Lütfen son bölümü de sindirerek ve çok dikkatli okuyun :)))) iyi okumalar dilerim 🩷