VALHALLA •30
Kapıyı çarpıp çıktıktan sonra çok üşüdüm ama biliyorum ki içerisi daha soğuk. Gönlüm rahat, pişmanlığım yok..
·1 alıntı·
254 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.