Milit4rr
@arik_7 · 1yıl
Takip Et
VALHALLA •30
Kapıyı çarpıp çıktıktan sonra çok üşüdüm ama biliyorum ki içerisi daha soğuk. Gönlüm rahat, pişmanlığım yok..
29 beğeni
·
1 alıntı
·
254 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap