Beklediğim gibi değildi ya . Soru-cevaplı kitapları ben pek sevmiyorum. Böyle olduğunu bilseydim almazdım. Yazarın kendi akışında yazdığı kitapları seviyorum. Birde sürekli başkalarının hayatından bahsetmiş. Tamam çok güzel İZ bırakmış hayatlar ama eee dedim yani? Belki meraklısı beğenir.