Puan vermedi·124 syf.··
2025 2. kitabı
Beklediğim gibi değildi ya . Soru-cevaplı kitapları ben pek sevmiyorum. Böyle olduğunu bilseydim almazdım. Yazarın kendi akışında yazdığı kitapları seviyorum. Birde sürekli başkalarının hayatından bahsetmiş. Tamam çok güzel İZ bırakmış hayatlar ama eee dedim yani? Belki meraklısı beğenir.
Yaşamda ya İz ya da İs BırakırsınızSalim Kadıbeşegil · Cinius Yayınları · 20246 okunma
·
30 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.