·328 syf.····Okunma: 02 Ocak 2025 15:22 Kitabın son sayfasını çevirdiğim anda “bu kitaba ayırdığım sürede başka kitap okuyabilirdim” dedim. Teoman’ın otobiyografisi diyebileceğim Fasa Fiso’yu çok beğenmiştim. Kendi hayatından kesitleri çok keyifli bir dille aktarmıştı. Sayın Bay Rock Yıldızı ise boş seks ve alkol konularının geçtiği, kafasındaki düşünceleri aktaramadığı bir kitap olmuş gibi. Yeraltı edebiyatına örnek vermek istemiş ancak konusu olmayan zihin akışlarını kaleme almış sanki. Fasa Fiso’yu ne kadar sevdiysem, Sayın Bay Rock Yıldızı’nı da o kadar sevemedim.