·640 syf.····Okunma: 02 Aralık 2024 00:00 Karanlık Cadı benim için ortalama başladı. Şu efsanevi güçlü gençleri bilgisiz bırakmayın ya diye kendi kendime söylenirken kitap güzelleşmeye başladı
Okudukça daha da çok sevdim
Karanlık Cadı’da birçok farklı fantastik tür vardı ve hepsinin tarihi ve derinliği verilmişti. Kehanetle bezeli bir kurgu, her şeyden habersiz çok güçlü bir genç kız ve tabi ki kendi türü tüm dünyayı ele geçirsin isteyen kötü insanlar… Nasıl da dolu dolu bir kitap
Kitabın başlarında her şeyi sorgusuzca kabul eden ve halasının gerçek yüzünü göremeyen Elloren’e sinir oluyorsunuz. Sonrasında ise karakter gelişimi, bolca detaylı bir tarihi arka plan ve dostlukla kitap sizi kendine çekiyor
Kitapta farklı türlerden birçok karakter var. Elloren ile birlikte öne çıkan karakterler arasında favorim Diana oldu zkdkdk. Kibri, gücü, siniri ve şımarıklığıyla her an keyif verdi
Jarod ve imkansız aşkı, adil Rafe, deli Ariel (gerçek deli) ve diğerleri… kalabalık arkadaş grubu okumayı seviyorum
Veee gelelim erkek karakterlerimize. Kitaba dair yorumları okurken aşk üçgeni olduğu söylenmişti ama katılmıyorum. Bana göre esas erkeğin kim olduğu bariz ve devam kitabında da daha net belli olacaktır.
Yvan tam bir bilinmezdi. Hatta Elloren’in ona güçlerini sayıp da “sen nesin?” dediği sahne o kadar Edward ve Bella havası verdi ki gidip Twilight’ı izledim
Kitap çok kalın görünüyor ama 640 sayfa, sayfa kalitesinden ötürü ekstra hacimli duruyor gözünüz korkmasın
Romantizm yönü çok ağır basmıyordu ama bence güzeldi. Karakterler arasında yavaş ilerleyen “kehanetle yoğrulmuş” bir aşk okuyacağız gibi hissediyorum. Şu anlık yetişkin içerik de yoktu, haberiniz olsun